Formulár pre uplatnenie reklamácie

PDF verzia súboru

(Vyplňte tento formulár a odošlite ho späť len v prípade, že chcete reklamovať tovar v zákonnej dobe. Formulár je potrebné vytlačiť, podpísať a zaslať naskenovaný na nižšie uvedenú e-mailovú adresu, prípadne ho vložiť do zásielky s vráteným tovarom).

Adresát (predávajúci):

Látkové plienky Bobánek

PharmDr. Zuzana Dolejší

Králíčkova 4267

Havlíčkův Brod

58001

 

Česká republika

IČ: 05005612

Internetový obchod:    www.plienkybobanek.sk

Spoločnosť:                   Látkové plienky Bobánek PharmDr. Zuzana Dolejší

So sídlom:                      Králíčkova 4267, Havlíčkův Brod 58001, Česká republika

IČ:                                    05005612

E-mailová adresa:       Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Telefónne číslo:           +420 799 991 227

 

 

Spotrebiteľ:

Meno a priezvisko:

                  

 

Adresa:

 

                                                        

Telefon a e-mail:                      

 

 

Uplatnenie práva z chybného plnenia (reklamácie)

Vážení,

dňa                     som vo Vašom obchode vytvoril/a objednávku číslo:

Mnou zakúpený produkt však vykazuje tieto chyby:

 

 

 

Požadujem vybaviť reklamáciu nasledujúcim spôsobom:

 

 

 

 

 

(tu je potrebné požadovaný spôsob vybavenia podrobne opísať; napríklad - "keďže ide o odstrániteľnú vadu, požadujem o opravu produktu a to najneskôr v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní. V prípade požiadavky na vrátenie peňazí prosím uveďte vami preferovaný spôsob + prípadné číslo účtu).

Zároveň Vás žiadam o vystavenie písomného potvrdenie o uplatnení reklamácie s uvedením, kedy som právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie spolu s mojim nárokom na opravu / výmenu, a následne potvrdenie dáta a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania.  (v prípade, že sa jedná o opravu, nie výmenu).

 

V                                                      , Dňa   

 

                                            
______________________________________

              Meni a priezvisko spotrebiteľa

 

 

Zoznam príloh:

  1. Faktúra za objednaný tovar:

 

 

Všeobecná poučenie k uplatneniu reklamácie

Zakúpenie veci ste ako spotrebiteľ povinný preukázať predložením kúpneho dokladu, prípadne iným, dostatočne vierohodným spôsobom.

Ako spotrebiteľ nemôžete uplatniť práva z vád, ktoré ste sám spôsobil alebo o ktorých ste pri kúpe vedel.Rovnako tak aj u vád, pre ktoré sme s Vami, ako predávajúci a spotrebiteľ, dohodli zníženie ceny.Nezodpovedáme ani za bežné opotrebovanie veci.

Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr v 24-mesačnú lehote.Reklamáciu je potrebné uplatniť bezodkladne, aby nedošlo k rozšíreniu vady a v jej dôsledku k zamietnutie reklamácie.Včasným oznámením vady po tom, čo sa objaví, si môžete zaistiť bezproblémové vybavenie reklamácie.

Reklamácia je vybavená až vtedy, keď Vás o tom budeme informovať.Ak vyprší zákonná lehota, považujte to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.