Formulár pre uplatnenie reklamácie
(Vyplňte tento formulár a odošlite ho späť len v prípade, že chcete reklamovať tovar v zákonnej dobe. Formulár je potrebné vytlačiť, podpísať a zaslať naskenovaný na nižšie uvedenú e-mailovú adresu, prípadne ho vložiť do zásielky s vráteným tovarom).
Adresát (predávajúci):
Bobánek s.r.o.
Králíčkova 4267
Havlíčkův Brod
58001
Česká republika
IČ: 08532451
Česká republika
IČ: 05005612
Internetový obchod: www.plienkybobanek.sk
Spoločnosť: Bobánek s.r.o.
So sídlom: Králíčkova 4267, Havlíčkův Brod 58001, Česká republika
IČ: 08532451
E-mailová adresa: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Telefónne číslo: +420 799 991 227
Spotrebiteľ:
Meno a priezvisko:
Adresa:
Telefon a e-mail:
Uplatnenie práva z chybného plnenia (reklamácie)
Vážení,
dňa som vo Vašom obchode vytvoril/a objednávku číslo:
Mnou zakúpený produkt však vykazuje tieto chyby:
Požadujem vybaviť reklamáciu nasledujúcim spôsobom:
(tu je potrebné požadovaný spôsob vybavenia podrobne opísať; napríklad - "keďže ide o odstrániteľnú vadu, požadujem o opravu produktu a to najneskôr v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní. V prípade požiadavky na vrátenie peňazí prosím uveďte vami preferovaný spôsob + prípadné číslo účtu).
Zároveň Vás žiadam o vystavenie písomného potvrdenie o uplatnení reklamácie s uvedením, kedy som právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie spolu s mojim nárokom na opravu / výmenu, a následne potvrdenie dáta a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania. (v prípade, že sa jedná o opravu, nie výmenu).
V , Dňa
______________________________________
Meni a priezvisko spotrebiteľa
Zoznam príloh:
- Faktúra za objednaný tovar:
Všeobecná poučenie k uplatneniu reklamácie
Zakúpenie veci ste ako spotrebiteľ povinný preukázať predložením kúpneho dokladu, prípadne iným, dostatočne vierohodným spôsobom.
Ako spotrebiteľ nemôžete uplatniť práva z vád, ktoré ste sám spôsobil alebo o ktorých ste pri kúpe vedel.Rovnako tak aj u vád, pre ktoré sme s Vami, ako predávajúci a spotrebiteľ, dohodli zníženie ceny.Nezodpovedáme ani za bežné opotrebovanie veci.
Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr v 24-mesačnú lehote.Reklamáciu je potrebné uplatniť bezodkladne, aby nedošlo k rozšíreniu vady a v jej dôsledku k zamietnutie reklamácie.Včasným oznámením vady po tom, čo sa objaví, si môžete zaistiť bezproblémové vybavenie reklamácie.
Reklamácia je vybavená až vtedy, keď Vás o tom budeme informovať.Ak vyprší zákonná lehota, považujte to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.